27 Nisan 2011 Çarşamba

S*ktir Et (F**k It)

John C. Parkin, Arunas Yayıncılık

Kişisel gelişim kitaplarından tiksinirim. Onları saçma sapan ve gereksiz bulurum. Siktir Et de oldukça vaatkar ismine rağmen sıkıcı ve gereksiz bir kitap. 200 sayfadan az bu kitabı 2 saat yerine 3 günde okuyabildim, habire elimden atıp durdum, ayıp olmasın diye dişimi sıkıp bitirdim sonunda.

Kitabın felsefesi hayatta hiç bir şeyi önemsememek, her şeye siktir et demek; başına gelen, etrafta olan biten herşeyi tevekkülle kabullenmek gibi özetlenebilir. Gerginliği yok edin, hiçbir şey için hırs yapmayın, herşeye siktir et deyin, istemeyi bıraktığınız an herşey zaten size gelecektir diyor. Aslında bir doğu felsefesini savunuyor bu kitap ama felsefeyi Batı'ya daha uygun olacak şekilde Siktir Et olarak adapte etmişler.

Bu tarz kitaplara çok meraklıysanız alın okuyun, yoksa aman siktir edin gitsin.


4 yorum:

  1. aslıcım zaman kaybına üzüldüm tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. amaaan siktir et bebeğim :))))) aaa yoksa kitap işe yaradı mı aslındaaa?? :)))))

    YanıtlaSil
  3. Bende sevmiyorum kişisel gelişim kitaplarını çoğu saçma oluyor bence. Ama böyle çarpıcı isimler falan koyarak insanları çekiyorlar biraz dikkat çeksin diye koymuş yazar bu ismi sanırım. Bende daha önce böyle isme kanarak birkaç tane almıştım da sonra bırakmıştım :)

    YanıtlaSil
  4. Evet isme kandım, halbuki bildiğin doğunun tevekkül felsefesini cilalayıp satmaya çalışmış yazar. valla bu tarz kitapları okumak yerine Star Wars serisini izlemeyi öneriyorum herkese. En ala hayat bilgisi, pozitif güç ilmi o filmlerde:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.