15 Temmuz 2009 Çarşamba

Alacakaranlık Serisi - Twilight Saga

Yazar : Stephenie Meyer, Epsilon Yayınları

Geçen sene Tüyap Kitap Fuarından , o dönemde sürekli kitap eklerinde pompalanan Alacakaranlık ve Yeni Ay kitaplarını almıştım. Sonra kitaplığa bıraktım ve epey yüzlerine bakmadım. Derken bir cumartesi gecesi, saat olmuş 11, uyumak için erken, bari şu kitapları okuyayım dedim. İlk sayfalarda başımdan aşağı kaynar sular indi, ulan Allah kahretmesin çocuk kitabıymış beaa diye kendime kızdım, fakat sonra kitabın akıcılığına kapıldım ve sabahın 5'iydi kitap bitip ben yattığımda. Gerçekten sayfaları yutarcasına okuyorsunuz, böyle bir özelliği var bu kitapların. Pazar sabahı da erkenden kalkıp ikinci kitabı okumuştum. Sonra da Amazon.com'dan sipariş verip orijinalleri getirttim ve bütün seriyi herkesten önce bitirdim. Maalesef zaten evet akıcı ama basit olan ilk kitaptan sona çıta gayet düşüyor, artık son kitaba geldiğimde resmen elimden fırlatmıştım , oeehhh diyerek, halbuki kitaplara asla böyle davranmam. Ancak insana zaman geçirten, hafif kitaplar. Stephenie Meyer daha birşey yazamaz herhalde çünkü JK Rowling zeka ve yaratıcılığına sahip değil. Para basan bir endüstri haline gelen Alacakaranlık'ın ekmeği ona yeter de artar.

Bu serideki kitaplar :

Alacakaranlık
Yeni Ay
Tutulma
Şafak Vakti


2 yorum:

  1. Ben de epey bir müddet burun kıvırdıktan sonra, can sıkıntısından filmini seyrettim önce. Büyülendim! Ve kitaplarını aldım. Şimdi okunmak için beni bekliyorlar :) Haryy Potter gibiler demek ki :)

    YanıtlaSil
  2. Harry Potter'la yarışamazlar bile.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.