29 Mart 2014 Cumartesi

Kitap Kulelerim

Selam dostlar,

Birkaç haftadır kitap blogum sessiz, halbuki okuduğum 4 tane roman var, onlardan bahsedeceğim sizlere. İşte ülkenin hali malum, tape yok mu tape diyerek uykusuz kaldığımız geceler sebebiyle blogumla ilgilenemedim. İnşallah 31 Mart itibariyle normal haatlarımıza geri dönebilir ve yasakçı, diktatör zihniyetten kurtularak özgür günlere kavuşuruz.

Bugün evdeydim, epey temizlik yaptım. Alıp alıp turşusunu kurarcasına biriktirdiğim kitaplarım artık kitap kulesi değil, kitap sitesi olmuşlar:) İşte size bu blogda yakında görebileceğiniz kitapların minik bir ön gösterimi:


Resmin üstüne tıklayınca büyüyor:)

Şimdilik kafamdaki liste, Tanrı'nın Formülü ile başlamak ve Sezgin Kaymaz'ın külliyatını bitirmek. Sonrası da Allah kerim. The Goldfinch'i gaza gelip almıştım, onu yaz tatilinde okurum, pek volümlü imiş:)


İyi okumalar herkese:)

xo xo

3 yorum:

  1. müthiş , hepsine de keyifle diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. grimm masalları tam bir hayal kırıklığı oldu bakalım siz nasıl bulacaksınız?

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.