16 Mayıs 2014 Cuma

Ajda'nın Elmasları


Mehmet Murat Somer, Nar Kitap

Bir Hop-Çiki-Yaya polisiyesi.


2000'lerin başında evvela İletişim ardından Everest yayınlarından çıkan ve nedense benim 1-2 sene önce anca keşfettiğim harikulade eğlenceli Hop Çiki Yaya serisinin tamamını, Nar Kitap, yepyeni kapaklarla tekrar basmış sevgili dostlar. Ne saadet! Hemen serideki eksiklerimi tamamladım. Hatta diğerlerini de alsam mı diye düşünmekteyim. Audrey Hepburn bezeli kapaklar hem havalı hem de kahramanımıza pek uyuyor.

Hoş, kahramanımız bu kitapta ortalarda yok. Rio'ya gitmiş. Onun yerine, meşhur dragshow yıldızı Ponpon ile, a harfini e diye söyleyerek konuşan Altımermerli travesti Gönül kendilerini olayların göbeğinde buluyorlar. Ponpon'un yeni taşındığı lüks siteden komşusu pek kibar İsmet Bey habire "onu öldürdüm", "bunu da öldürdüm" deyip duruyor. Kızlar ciddiye almıyorlar, gülüp geçiyorlar. Üstüne bir de biricik diva Ajda Pekkan'ın elmasları çalınmasın mı? Gönül elmasların peşine düşerken, Ponpon'un başına başka dertler açılıyor. Böylece gelsin curcuna, eğlence, benzersiz bir macera.

Bayılıyorum bu Hop-Çiki-Yaya polisiyelerine!



5 yorum:

  1. Bu habere çok sevindim, ben de okumak istiyordum Hop Çiki Ya Ya kitaplarını fakat bulamıyordum. Yeniden basılıyor olması güzel.

    YanıtlaSil
  2. Belli bir sırası var mı kitapların, ben de okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sırası var, şöyle ki :

      Peygamber Cinayetleri
      Buse Cinayeti
      Jigolo Cİnayeti
      Peruklu Cinayetler
      Huzur Cinayetleri
      Ajda'nın Elmasları
      Kaderin Peşinde

      Sil
  3. Çok naziksin, yazmışsın tek tek.
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.