25 Kasım 2016 Cuma

Sıcak Kafa


Afşin Kum, April Yayıncılık


Sıcak Kafa benim için yılın sürprizi idi. Ülkemizden bu denli yaratıcı bir fikir çıkması, üstelik bu fikir üzerine harika bir distopya romanı yazılması müthiş ve bu kitabı herkesin okumasını, kitabın yabancı dillere çevrilmesini istiyorum.


Kitabımız tüm dünyayı saran bulaşıcı hastalığın pençesindeki İstanbul'da geçiyor. Yazarımız bu dünyayı kısa romanında çok güzel oluşturmuş, inanıyor ve içine giriyoruz bu aklını yitirmiş dünyanın. Kahramanımız da kaotik İstanbul'da, hastalığa yakalanmadan bir arkadaşını bulmaya çalışıyor.


Kitabın sonuna kadar "acaba ne olacak" diye heyecanlanarak okudum, merak duygusu finale kadar devam etti kitabın. O kadar ki, gece uykusuz kalıp okumaya devam ettim, elimden bırakamadım. Kitabın en hoşuma giden yanı da şu; distopya olduğu halde son derece de muzip bir dille yazılmış Sıcak Kafa. Gülerek, şaşırarak okudum ben bu kitabı.


Harika bir kitap ve büyük bir başarı, bence herkes okumalı.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.