12 Şubat 2008 Salı

Me and Mr Darcy

bilindiği gibi her genç kız Mr Darcy' sini arar; gerçekten bir tane bulduğunuzu hayal etsenize.... şahane....Alexandra Potter ın bu kitabında düşlerin eğlenceli bir şekilde gerçeğe dönüşmesini okuyor , okurken hayata daha bir pembe bakıyorsunuz. Kitabın ana kahramanı Emily , birçok kötü ilişki yaşayan , her genç kız gibi bir Mr Darcy hayaliylen en yakın arkadaşının Mexico margarita tatilini reddederek İngiliz kırsalındaki Jane Austen kitapları turuna katılır ki turun yaş ortalaması bizim yeniköy çay bahçesinin yaş ortalamasıyla aynı çıkar , ortamda bi tansiyoncu amca eksiktir ve hayallerin erkeği de ortalarda yoktur haliyle... Genc kız offf nerden geldim londraya sarkısı eşliğinde sıkıntıylan kapıdan çıkarken hayallerinin erkeğiyle göz göze gelir. birdenbire her kadının fantezisi bir kadının gerçekliğine dönüşür. keskin bir dille yazılan bu kitapla kendinizi eğlendirmeniz öyle kolay ki ama daha fazlasını beklemeyin. http://www.amazon.co.uk/ de sadece £6.99 .



2 yorum:

  1. Ah o Darcy! Bir cok kadinin "mutlu bir es ve anne" olmasini engelleyen o degil mi? Halbuki pek de ciddi hatta somurtuk bir tip. Sevgili esim hep komik, mutlu, pozitif biridir, hayat onunla hep eglencelidir ama ne zaman Darcy'yi okusam ya da izlesem ic cekisler icinde filmi ya da kitabi tamamlamaktan kendimi alamiyorum. Peki sonunu begendiniz mi Judy Hanimcigim? Dogru söyleyin siz hangisini tercih ederdiniz?

    YanıtlaSil
  2. ben bu kitabı okumadım, bu tanıtımı Lady Charlotte'cuğum yazmış idi. Kiabın sonunu soruyorsan bilemeyeceğim cicim:)
    Keira'nın filminin sonunu soruyorsan, yani işte o uyarlama ile benim sorunlarım var, Bennetler o kadar da çiftçi değildi, tavukların domuzların fink attığı bi evde yaşamıyorlardı falan filan amaaaa sonu ah ah, kim o zatı şahaneyle tarlalarda yuvarlanmak istemez ki? valla ben isterim hihihihi :))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.