12 Şubat 2008 Salı

My Secret

orion books yayınlarından çıkmış çok çapraşık bir grafik düşünce kitabı. malum biz aslında real fiesta ekibi olarak kitabın az yazılı bol resimlisini sevdiğimizden ben şahsen bizzat kendim olarak bu kitaba bayıldım , hastası oldum, yataklara düştüm...
şimdi Frank Warren diye bir abi postsecret project diye birşeye başlamış 2004 yılında. websitesi http://www.postsecret.com/ her ay yaklaşık 3 milyon ziyaretçiyi ağırlamakta ve bir takım cart curt ödüllerinden de almışlığı var.bu abi kendisine yollanan mesajlar arasından 10 lu ve 20 li yaşlardaki insanlara ait olanlarından bir seçim yaparak grafik destekli bir kitap haline getirmiş.

# bu sene korkularımın üstesinden geldim , dolap kapağı açıkken uyudum , 22 yaşındayım.
# insanlar değişmezler ,sadece size yalan söylemeninyeni bir yolunu bulurlar.
# ben kahkaha lideriyim ama gizliden uyuşturucu satıyorum.

kitapta yukarıdaki gibi okuru eğlendiren , düşünmek isteyenini düşündüren şahane görsellerle desteklenmiş bir avuç sır bulacaksınız.

kitabımızın fiyatı £12.99 - malm resim olunca çok mürekkep kaçtıından fiyatlar katlanarak artıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.