18 Aralık 2013 Çarşamba

Kertenkelenin Uykusu


Nihan Taştekin, Oğlak Yayınları


Kertenkelenin Uykusu, pek hoş bir tesadüfle sahaflardan bulduğum enteresan bir polisiye. Değişik bir kurgusu ve zihin açıcı bir hikayesi var. İnsanı şaşırtıyor ve düşündürüyor. Nefis yazılmış küçük bir roman kesinlikle.

Kitabımızın ilk kısmında olayları bize dedektif özentisi Cem Beyoğlu anlatıyor. Dedektiflikle karın doymayacağını anlayınca avukatlık mesleğine geri dönen kahramanımız, çocukluk arkadaşı Ergin'i içine düştüğü beladan kurtarmak için uğraşıyor.

Kitabın ikinci yarısında ise Oktay Palamut ortaya çıkıyor; Cem'in karıştığı başka bir maceraya bulaşıyor. Sonuçta her iki hikaye birbirine kavuşuyor elbet. Ama ne kavuşmak. Sürprizli anlatımı ile habire şaşırtıyor bizi yazarımız.

Çok beğendim.



3 yorum:

  1. Evvela söyliyim, ben fotoyu çok beğendim. Aslında önceki postla bereber kitaplar en çok kedilerle güzelmiş diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni konseptim bu, daha güzel değil mi? kitap kapağı yerine kedili kitap fotoğrafı:)

      Sil
    2. Kedinin uykusu :)
      (Kedili-Kitaplı fotolara destek!)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.