16 Aralık 2013 Pazartesi

Sevgilimden Son Mektup (The Last Letter From Your Lover)


Jojo Moyes, Pegasus Yayınları

Çeviri : Solina Silahlı


Tabii ki ara sıra romantik ve de komik kitaplar okumak hoşuma gidiyor. Jojo Moyes'in meşhur çoksatar romanı "Senden Önce Ben"i okumuştum birkaç ay önce. Hoştu. Komik değil salt duygusal tarzdaydı ve rahatça okunuyordu. Böylece yine pek güzel kapağıyla albenili diğer Jojo romanını da aldım, pıt diye okudum.

Bu sefer 2 ayrı hikaye var romanımızda. Biri günümüzde geçiyor, diğeri 40 sene önce, tabii bir şekilde kesişiyor geçmiş ve bugün. 1960'larda geçen kısımları daha çok sevdim.  Genel olarak kitap yine rahatça okunan ve kafa dağıtıcı bir eser. Sanki film olsun diye yazılmış, insanın gözü önünde kolaylıkla canlanıyor sayfalar.

Hafif, romantikçe bir şeyler okumak isteyenler tercih edebilir. Kitaptaki aşk mektupları da çok, çok güzel gerçekten.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.