19 Ekim 2014 Pazar

Cadıbulan İblisseli'nin Şafağı (Witchfinder Dawn of the Demontide)


William Hussey, İthaki Yayınları
Çeviri : Ulaş Apak


Cadıbulan Üçlemesi, birinci kitap.


Kahramanımız Jake 15 yaşında kendi halinde bir öğrencidir. Kendini bildi bileli fantastik çizgi romanlar okuya okuya bu konuda adeta uzman olup çıkmıştır. Bir okul dönüşü korkunç bir iblisin saldırısına uğrayınca, o hayallerindeki dünyanın aslında gerçek olduğunu farkeder. Dünya iblisseli tehdidi ile karşı karşıyadır, tabii Jake bunu önlemek için serüvenin içine dalar.


Gençler için yazılmış bir üçleme imiş bu. Ben çok sevemedim açıkçası çünkü yazarın alemine giremedim, o dünyayı kafamda kuramadım, mantığını çözemedim. Böyle olunca da kitaba uzak düştüm sanırım. Yani o cadı - iblis dünyası daha detaylı açıklansa, kafamda bir mantığa oturtabilsem severdim belki.

Şimdilik bu serinin devamını okumayı düşünmüyorum.




ARKA KAPAK:


1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.