31 Mart 2012 Cumartesi

Kediler İçin Adabımuaşeret (Etiquette for Cats)

Melissa Miller, Oğlak Yayınları.

Kediler İçin Adabımuaşeret, ufacıcık bir kitap. Kediler için gerekli görgü ve davranış kurallarını anlatan eğlenceli bir başvuru eseri. İçi birbirinden şirin desenlerle bezenmiş. Ayrıca kediseverlerden yapılan alıntılarla zenginleştirilmiş kitabın içeriği. Okuyup bitirmek herhalde yarım saat bile sürmez. Ne var ki, bence yayınevi bu güzelim kitaba yazık etmiş. Bu kitap, o nefis desenleri ile kuşe kağıda basılmayı, kalın ciltli parlak bir kapakla, güzel kitaplar kategorisinde yayınlamayı hakeden ufak bir hazine. Maalesef adi saman kağıt baskısı ve çirkin karton kapağı, bu önemli kedi eserine hakkını veremiyor.

Kitabın çevirmeni Tekire Tekir olarak belirtilmiş iç kapakta:) Bütün kedilerin mutlaka okumaları gereken bir eser.







Bu Alice için:))

13 yorum:

  1. İçinde kedi geçen kitapları senin blog'tan takip ediyorum, tez vakitte bir sahaftan toplayacağım hepsini =D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel, benim gibi kendini kedi sanan insanlar için de güzel. haha

    YanıtlaSil
  3. Dikkatli dikkatli okuyarak ilerliyordum. Alice için yazısını görünce ayyyyyy diye sevinç çığlığı attım :))
    İyi ki yürüyerek dönmeyi denemiyor, bu kitabı alırsam erisemeyecegi yerde sakladigimdan emin olmalıyım :))))

    YanıtlaSil
  4. Kedi severler icin kaçmaz bir kitap, ara sayfalardaki güzellikleri de bizle paylastigin için tesekkurler:)

    YanıtlaSil
  5. Tankut : Sahaf fuarından toplarsın işte hepsini oh ne güzel:)

    YanıtlaSil
  6. Çavlan : her pisinin başucu kitabı :))

    YanıtlaSil
  7. maledisant: pek güzel ama üstüne "kedilerin ulaşamayacağı yerlerde saklayınız" diye uyarı koymaları lazım :))

    YanıtlaSil
  8. Euphoric : gerçekten o sayfayı özellikle çektim, Alice'ciğim için:)) pek tehlikeli bir kitap bu, gözünüzü dikip bakın, ısırın, tırmalayın, evden kaçın gibi öğütler vermekte kedilere:)

    YanıtlaSil
  9. Eren : kitabın hepsini çekesim geldi ama artık ayıp olur diye cesaret edemedim:)) Çok eğlenceli bir el kitabı.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir kitapmış. Kızım kedileri çok seviyor ve kedilerle ilgili kitaplar okuyor. Kızım için alıcam bunu. Paylaşım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  11. Delikitap: cok sevindim:) eminim kiziniz bayilacak bu kitaba

    YanıtlaSil
  12. merhaba,

    blogu takibe aldım, biz de kitap çekilişi düzenliyoruz, katılmak isterseniz,

    http://www.kalemsuare.com/2012/05/hediye-kitap-cekilisi-vahsi-seyler.html

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.