22 Kasım 2012 Perşembe

Ö.T.E.K.İ.(Gizli Topluluk) LOS O.T.R.O.S.(Sociedad Secreta)

Pedro Mañas, İletişim Yayınları


Franz dünyanın en sıradan çocuğudur. Diğer sıradan çocukların arasında göze batmadan, yuvarlanıp gitmektedir. Göz doktoru fena haberi verince dünyası değişir. Sol gözü tembelleştiği için sağ gözüne bandaj kapatılacaktır. Franz okulda bir anda Öteki olmuştur, basket takımına çağırılmaz, sınıfta arkasından Mortgöz diye dalga geçerler... Tenefüste tek başına bahçenin köşesinde dikilirken, aynı kendi gibi tek başına diğer köşelerde dikilen çocukları farkeder... Dişlek, şişman, dörtgöz, sırık... hepsi de dışlanmış, hepsi de ötekidir bu çocukların. Ve nihayet bir araya gelip gizli örgütlerini kurma vakti gelmiştir.

ÖTEKİ mükemmel bir çocuk kitabı. İçindeki çizimler pek sevimli. Okul yıllarında herhangi bir sebepten ötürü dışlanmış veya kendini yalnız hissetmiş herkes bu kitapta kendinden bir parça bulacaktır.

Örgütlenen Tuhaf Erkekler Kızlar İleri!




6 yorum:

  1. Ben de çok sevmiştim bu kitabı!

    YanıtlaSil
  2. Bak bunun da kapağına bayıldım, niyeyse Pıtırcık serisini anımsattı bana birazcık. Çocuk kitapları okumaya pek fırsatım olmuyor ama buna bir şans vermeli gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz pıtırcık gibi ama karakterler daha ezik:))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.