5 Ocak 2014 Pazar

Kağıttan Kentler (Paper Towns)


John Green, Pegasus Yayınları

Çeviri : Banu Talu


Lise son sınıftaki Quentin, çocukluğundan beri kaşı komşunun kızı Margo'ya aşıktır. Margo bir gece Quentin'in odasına gelir, onu annesinin minivanıyla şehirde bir gece turu atmaya ikna eder. Gençler beraberce Margo'nun 11 aşamalı heyecanlı planını gerçekleştirirler. Ertesi gün Margo ortadan kaybolur. Günler sonra Quentin, Margo'nun bazı ipuçları bıraktığını fark eder ve ipuçlarını takip ederek genç kızın peşine düşer. Ne var ki, takibi ilerledikçe aslında Margo'yu hiç tanımadığını anlayacaktır.

Güzel bir gençlik romanı Kağıttan Kentler. John Green, o güzelim Aynı Yıldızın Altında romanından önce yayınlamış bu kitabı. Üslubu beni yine mutlu etti. Demek istediğim, kitabın verdiği bir his var ve o hissi çok sevdim. Lise sonda olmak; bir şeylerin bitiyor, yeni hayatın başlıyor olması... Quentin'in arkadaşlarıyla muhabbetleri, Margo'nun peşinde yaptıkları heyecanlı yolculuk... hepsi çok hoşuma gitti.

Durduk yerde John Green fanı oldum, iyi mi? :)



2 yorum:

  1. Aynı Yıldızın Altında, benim için bir kitap değildi, kitap gibi göremedim, çünkü seneler öncesine ait olan defterimin sayfalarından yazılardı sanki okuduklarım.. O yüzden beni çok fazlasıyla etkiledi ve o an bende John Green hayranı oldum :)) Peşinden hemen bu kitap okundu, oda ayrı büyüledi, hiç kapağını kapatmadan okuyup bitirdim :)
    Ama Kedicik pek beğenmedi galiba, bakmıyor kitaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedicik dünya yansa umursamaz şu anda, en tatlı uykusunda:))
      Ben de çok sevdim ve şimdi de Alaska'nın Peşinde'ye başlıyorum:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.