17 Aralık 2010 Cuma

Sır Tutabilir misiniz? (Can You Keep A Secret?)

Sophie Kinsella, İnkılap Kitabevi (Yeni basımı Artemis'den çıktı)

Emma kötü geçen bir iş gezisinden dönerken uçak türbulansa girer. Zaten uçaktan korkan kahramanımız birkaç dakika sonra öleceğini düşünerek yan koltuktaki adama eteğindeki taşları döküp bütün sırlarını anlatmaya başlar: Stringim popomu sıkıyor, aslında 40 bedenim, işyerinde kahve berbat, fotokopiyi de ben bozdum derken uçak güzelce inene kadar Emma adama içinde ne varsa boşaltır. Tabii uçak düşmediğinden ertesi gün işe gider ve bir de ne görsün? Şirketin heyecan ve korkuyla beklenen yeni patronu, evet o uçaktaki adamdır!

Çok eğlenceli ve hafif bir roman, birkaç keyifli saat için severek tavsiye ediyorum.


6 yorum:

  1. Arada böyle kitaplar okumak iyi geliyor değil mi ama?!

    Bütün Kinsella serilerini tamamladın mı yoksa? ;)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ohhh kafamı dağıtıyorum, çok iyi geliyor:)
    kinsella'nın sadece bu dört kitabına sahibim. diğerlerini okumadım, alışverişkolik serisini yani:)

    YanıtlaSil
  3. ben bunu audio book olarak dinledim
    çok komikti ama
    sokakata yürürken birden basıyodum kahkahayı

    YanıtlaSil
  4. ahahaha ya adama neler anlatmıştı uçakta deli kız, çok eğlenceliydi:)))

    YanıtlaSil
  5. Got a secret
    Can you keep it?
    Swear this one you'll save
    Better lock it, in your pocket
    Taking this one to the grave
    If I show you then I know you
    Won't tell what I said
    Cause two can keep a secret
    If one of the m is dead…

    Why do you smile
    Like you have told a secret
    Now you're telling lies
    Cause you're the one to keep it
    But no one keeps a secret
    No one keeps a secret
    Why when we do our darkest deeds
    Do we tell?
    They burn in our brains
    Become a living hell
    Cause everyone tells
    Everyone tells…

    The Pierces

    YanıtlaSil
  6. heey gossip girl'ün şarkısı, bayılırım:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.