17 Aralık 2010 Cuma

Yirmiler Kızı (Twenties Girl)

Sophie Kinsella, Artemis Yayınları

Yirmiler Kızı; Sophie Kinsella'nın süper eğlenceli romanları ile tanışmamı sağlayan , oldukça gülünç bir roman. Romantik komedi ama komedisi daha fazla, romantizmi vıcık vıcık değil. Canlı, diri, akıcı, hafif ve eğlenceli; gerçekten okurken kahkahalarla güldüğüm bir kitap.

Olaylar Lara'nın ailesi ile beraber hiç tanımadığı büyük teyzesi Sadie'nin cenazesine gitmesi ile başlıyor. Cenazede inanılmaz bir şekilde Sadie'nin hayaleti çıkagelip Lara'ya musallat oluyor. Çünkü Sadie'nin çok sevdiği yusufçuk kolyesi kayıptır ve o kolye olmadan Sadie'nin ruhu huzura erişemeyecektir. Hayalet Sadie'nin gençliği şeklinde yani tam bir 20'ler kızı çarliston kraliçesi görünümündedir. Lara onun sözünü dinlemek zorunda kalır ve kolyeyi aramaya başlar. Çılgın hayalet, Lara'dan bir de yakışlı kavalye bulup çarliston partisine gitmesini isteyince işler bizim oldukça hoşumuza gidecek şekilde karışır:)))

Şöyle gülüp eğleneyim, birkaç saat kafam rahatlasın diyorsanız hiç düşünmeden bu kitabı seçebilirsiniz.


2 yorum:

  1. bunu okumadım. Yeni çiklıtım bu olcak :)
    bi de marian keyes çok komikmiş kuzuu
    öyle diyolar ama hiç okumadım

    YanıtlaSil
  2. bunda var ya kahkahadan kırılacaksın garanti:)))
    onu ben de okumadım canım, artık seneye kitap fuarından alırım, şu an kitap alma kapasitemi fazlasıyla doldurdum:))))

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.