29 Aralık 2010 Çarşamba

Tek Ve Tek Başına Türkan

Ayşe Kulin, Everest

Türkan Saylan'ın hayatını, geri dönüşlerle; kendi ağzından ve o eşsiz hayattan geçmiş dostlarının, hastalarının hatıraları ile anlatan bir kitap. Belki edebiyat olarak favori Ayşe Kulin romanım Füreya kadar iyi değil, azıcık aceleye gelmiş gibi. Ama Türkan Saylan'ı; hayatını hekimlik mesleğine vakfetmiş, hastalarını ve mesleğini yaşamındaki herşeyden üstün gören, cüzamı bu coğrafyada bitirmek için ömrünü seve seve harcayan, yüreği insan sevgisi ile dolu hakiki bir vatansever olan bu eşsiz kadını bir kere daha hayranlık ve minnetle anarak, zevkle okudum bu kitabı. Örnek almak ve gurur duymak için okunması gereken etkileyici bir yaşam öyküsü.



3 yorum:

  1. Ne kadar dogru yansitiliyor bilmiyorum ama ben de dizisini seyrediyorum keyifle. Boyle mucadeleci ruhlara gercekten ihtiyac var ulkemizde..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. dizisini ben de yakalayınca izliyorum, başarılı buluyorum, oyuncular hele annesi harika.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok güzel bir kitaptı!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.