23 Ağustos 2013 Cuma

Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları (Miss Peregrine's Home For Peculiar Children)

Ransom Riggs, Sayfa6 Yayınları


16 yaşındaki Jacob, dedesinin tuhaf hikayeleri ile büyümüştür. Bu hikayeler dedesinin Galler'de yaşadığı yetimhanede geçer. Üstelik dedesi Jakob'a yetimhanede kalan tuhaf çocukların fotoğraflarını da göstermektedir. Bir takım olaylardan sonra Jacob babasıyla yollara düşer, Galler'de dedesinin çocukluğunun geçtiği adaya giderler. Yetimhane artık terkedilmiş bir viranedir. Fakat birden o eski fotoğraflarda gördüğü çocuklar etrafında belirmeye başlar...

Değişik bir kitap Bayan Peregrine. Yazarı da nevi şahsına münhasır, aslında fotoğraf meraklısı. Bir fotoğraf albümü yayınlamak için topladığı eski fotoğraflar etrafında hikaye kurgulayınca elimizdeki roman ortaya çıkmış.

Biraz daha karanlık ve daha az çocuksu olsaydı, epey sevebilirdim. Yine de devamını okurum gibi geliyor, kitaptaki siyah beyaz tuhaf fotoğraflar çok güzel. Mesele şu ki, macera bu kitapta bitmiyor ve devamı da henüz yazılmış değil.

Bekliyoruz devamını.



5 yorum:

  1. Ben ismini çok sevdim.
    Kitapçıya falan gidersem bir kurcalayayım. Belki ben de okurum *.*

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraflar ve kapak beni de cezbetti ama bestseller ibaresini görünce çekiniyorum artık. Ne zaman NY Times bestseller veya "yılın kitabı" gibi laflarla pazarlansa o kitap tırt ötesi çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gün bütün kitaplar NY bestseller olacaktır:))
      yani neye elimi atsam NY bestseller listesinde, o kadar çok kitapta yazıyor ki, gerçekten bu da mı tırış acep diye düşünüyoruz valla.

      Sil
  3. Kitabı tatile giderken aldım ama henüz elimdekiler bitmediği için başlayamadım kapak çok gotik çok hoşuma gitti umarım okuyunca da severim muckx

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.