25 Ağustos 2013 Pazar

Vaiz (Predikanten)

Camilla Lackberg, Doğan Kitap


Buz Prenses ile tanıştığımız Camilla Lackberg; Vaiz'de yine ufak İsveç kasabası Fjallbacka'da geçen bir polisiye macera anlatıyor bize. Tam turistik sezonun en civcivli döneminde, kayıp bir Alman kızın cesedi bulunuveriyor. Üstelik cesedi kaldırdıklarında altından 2 tane daha iskelet çıkmaz mı? İzindeki dedektifimiz Patrik işbaşı yaparak ekibiyle cinayetleri çözmek için çabalamaya başlıyor.

Yine sade ve bana gerçekçi gelen bir polisiye. Süper zeki klişe tipler, bir düğmeye bastın mı ne lazımsa veren acayip bilgisayarlar yok bu romanda. Adamlar terleyerek çalışıyor, arşivleri okuyor, ahaliyi sorguya çekerek beyin fırtınası yapıyor ve cinayetleri çözmeye çalışıyorlar. Dili de akıcı. Bir günde okudum. Farklı bir memlekette geçmesi de benim çok hoşuma gidiyor. İskandinav polisiyelerini bu yüzden seviyorum belki. Değişik kentleri, farklı tipte insanları tanıyoruz bu kitaplarda.

Camilla Lackberg'in bir sonraki kitabını bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.