31 Ağustos 2014 Pazar

Zümrüt Yeşil (Smaragdgrün)


Kerstin Gier, Pegasus Yayınları

Çeviri : Firuzan Gürbüz


Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer - 3


Serinin son kitabı da ilk ikisi gibi bir çırpıda okunacak cinsten.  Bu macerada artık bütün sırlar açığa çıkıyor. Saint Germain Kontunun kötücül emellerine engel olmaya çalışan kahramanlarımız hem hayatta kalmaya, hem de kronografın esrarını öğrenmeye çalışıyorlar. Bu esnada geçmişe gidip büyükbaba Lucas ile konuşan Gwendolyn, aile evinde gizlenmiş sırları da ortaya çıkarıyor. tabii bu da başına daha çok işler açıyor.


Okuduktan sonra unutulacak türden, hafifcecik, çıtır çerez serimizin son kitabı, ilk ikisini okuduysanız kaçınılmaz olarak okuyacaksınız benim gibi:)




2 yorum:

  1. aa! ben de tam şu anda bu kitabı okuyordum -yani bunu değil de, serinin ilk kitabını, yakut kırmızı'yı. cidden çok güzel gidiyor. bütün üçlemeyi öneriyor musun peki judy'cim? bu arada 2 ve 3. kitapların çevirileri nasıl? 1.nin çevirisi beni o kadar rahatsız etti ki 2 ve 3'ü almancadan ingilizceye çevirilerinden okumayı düşünüyorum ciddi ciddi ("gözlerini döndürmek" ve "vizyon görmek" demek istiyorum.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çeviri aynı şekil devam ediyor Çavlancığım. Ben son iki kitabı bir çırpıda okudum. Ama aklımda kronograftan başka bir şey kalmadı bu seriye daiŕ. Yani aynı minvalde devam ediyor. Hafif, eğlencelik:)

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.