20 Aralık 2014 Cumartesi

Kan Ateşi (Bloodfever)


Karen Marie Moning, Epsilon Yayınları

Çeviri : Zeynep Çilengiroğlu Karahatay


Ateş Serisi 2.Kitap


La Capitana'nın önerisiyle başladığım Ateş Serisini okumaya devam ediyorum. İkinci kitabımız belki bir geçiş kitabı, daha durağan. Aksiyondan çok anlatıma dayanıyor. Belki Mac'le beraber biz de Fae'in, melunların, Sidhe kahinlerinin dünyasını öğrenebilelim diye. Çünkü bu dünyaya dair bildiklerimiz Mac ile beraber öğrendiklerimizden ibaret ve fantastik romandan zevk almak için, benim önce o dünyayı kafamsa kurabilmem gerekiyor.

Sonuçta ilki gibi hareketli ve o kadar heyecanlı bir kitap değil. Ama seriyi okumaya kesinlikle devam ediyorum. Bunu da bir geçiş bölümü gibi kabul ediyorum. Zaten çok kısa, 300 sayfadan az. Pıt diye okudum.


Serinin ilk kitabı : Karanlık Ateş







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.