20 Aralık 2014 Cumartesi

Kedinizle Tanışın (Catwatching)


Desmond Morris, Yapı Kredi Yayınları

Çeviri : Kutlukhan Kutlu - Sevin Okyay


Çevirmenlerin ismini görünce bu kitabı okumaya karar vermiştim. Tabii kediler hakkında olması da cezbediciydi benim için. Sonuçta alır almaz pıt diye bitti, minik tefek bir kitap. Yazarımız dünyaca ünlü bir zoolog imiş ve çocukluğundan beri kediler gözlemlemekte imiş. Kitabın orijinal ismi de buradan geliyor herhalde.

Kitap kısa kısa bölümlerle kediniz hakkında merak ettiğiniz konuları açıklıyor. Bazı bilgiler bana oldukça şaşırtıcı geldi, yepyeni şeyler öğrendim bu minik kitaptan. Mesela yetişkin de olsa evde baktığımız kedi kendini hep yavru sanıyormuş. Sonra oyuncakları yolmasının sebebi yaramazlık değil, o genetik olarak minik vahşi bir avcı ve içinde tüy yolma dürtüleri varmış.

Kedinizi daha yakından tanımak için severek okuyabileceğiniz tatlı bir kitap.




2 yorum:

  1. Benim kızların neden çocuk çocuk hareketler yaptığını şimdi anlıyorum :)))
    Ne zaman büyüyecek bunlar? diye düşünüyordum, daha çok beklemem gerektiğini anladım böylece :)
    Minnak da olsa bu kitap alınacak-okunacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dana kadar da olsa kendi minik kedi aklınca yavruydu onlar:))))

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.