21 Aralık 2014 Pazar

Yarım Dünya (Half World)


Hiromi Goto, İthaki Yayınları

İllüstrasyonlar : Jillian Tamaki

Çeviri : Bülent O.Doğan



Küçük kahramanımız Melanie, okuldan eve döndüğünde annesinin ortalarda olmadığını görür. Evin kesik telefonundan gelen tekinsiz çağrı ile, Melanie annesini  Bay Tutkal'ın kaçırıp Yarım Dünya'ya götürdüğünü öğrenir. Yardım için yaşlı Bayan Wei'ye koşan Melanie, kadından aldığı yeşim taşından sıçan tılsımı alır ve Yarım Dünya'ya heyecanlı ve korkutucu bir yolculuğa çıkar.

Kitabın bundan sonrası sanki bir Miyazaki animesi gibi, ben o dünyanın içine girdim ve büyülendim. Kitapta yaratılan fantastik atmosfer bence harikulade idi. Belki de yazarın da Japon olmasının bunda etkisi vardır.

Kitabın tanıtım fragmanı da varmış:








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.